Alla inlägg den 9 december 2007

Av Marie - 9 december 2007 00:00

Innan jag stack i går så sa jag att jag skulle vara tillbaka i Kungälv till utsläppet kl 09,00, klockan var nog så där 12,30 när jag och Kenta dök upp. USCH PÅ MIG.

Vi stannade först hos Juliette och fodrade henne (och alla andra huvuden som var i spannen) med luzern och mineraler. Blev kvar där så länge att hon gick i från oss och tyckte det var nog!! Skönt att hon landat och börjar trivas där.

Väl i stallet blev det i ordningställande av mat och boxar och sen fika. Efter det gick vi och hämtade våra damer och Kenta ville hemskt gärna rida i manegen, så så fick det bli. RW testade Kenta nått grymt och jag sa till honom att nu får det för f..n vara bra, visa att du ska bestämma denna lilla stund som du begär. Sagt och gjort, Kenta hämtade spöet och efter några bocksprång och bakuter så pinnade hon på som den värsta.

Labbis gick så himla bra! Hon är en sådan ängel, bara dansar fram och och försöker sitt yttersta och tycker det är roligt!

Gud så härligt med en glad 30-åring!!!

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards