Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Marie - 26 februari 2008 09:37

Tillbaka från sol och värme, känns som vi aldrig varit i väg. Nu värker det i själen att få hem våra underbara hästar, detta är ju vad hela semestern från hästarna handlade om!! Roland kommer köra hem dem under veckan. Vi får se vilken dag det blir. Jag och hundarna och katterna gick ett varv runt hagarna i går efter jobbet och kollade tråden, tänk att det är ljust så länge nu!

Vaknade 02,30 i natt av ett sms, kände att huvudvärken jag haft hela dan var värre än värst och i koma läste jag ett kryptiskt meddelande från Marie och förstod en del men inte hela innebörden. Jag tänkte först att detta måste kommit fel eller att det skickats mycket tidigare än det kom fram. Vände på mig och skulle somna om, men det gick ju inte. Fick upp och stoppat i mig en tablett samtidigt som jag gick ut och skickade ett svar (fråga). Efter ett kort ögonblick fick jag svar och svarade på det. Sen tog det en stund och jag hann gå tillbaka till sängen och lade mig, då kom det sista sms:et. Försökte somna men det gick inte bland snarkande hundar och make. Jag sov i gästrummet.


I morse fick jag se det befarade, men som jag ändå känner var helt rätt, Highstock 30år har somnat in!

Känner för Marie och skickar mina varmaste till henne och Sixpack.

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards