Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Marie - 8 februari 2008 13:27

Idag bär det av till hästarna, hade tänkt att stanna hemma och sova i morgon, men jag har fått en tid att rida för Toini Petterson, centrerad ridning i kväll!! Hoppas hon kan hjälpa mig med mina axlar i höger varv och vikningen i sidan jag gör!!


I  morgon kommer en tjej och ska titta på bäbisarna ( som snart är ett år!!) hon är intresserad av både Madonna och Ellington, bryr man sig inte om kön så ökar ju möjligheterna!! Nu ska vi bara se vem av dem (om någon) vill ha henne som matte, när jag har visat hästarna har ju kärlek kommit på en gång! Underbara Helena skickade ett mms på Smurfan i veckan, där hon står i sin hage med ett fint täcke!!


Efter det ska jag raka av Labbis resten av den jobbiga pälsen och senare ska jag till Göteborg och prata med 2 katter!!


Kram på er!


Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards