Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Marie - 21 augusti 2007 21:48

I natt sov både jag och Kenta urdåligt! Men Oscar han sov gott med en spinnande Knut-Roger på halsen! Efter frukost fortsatte pojkarna med det lilla stycke skog mellan hage och gräsmatta som Kenta och jag i går börjat lite smått att röja på. Jag fick visat Oscar hur man kör fyrhjuling, så slapp jag vara med! Blondin, men smart! (slemmig, men mättande :-) ) Mitt i alltihop kom en lastbil med en container! Inte lika semesteraktigt längre! Bra Kenta, sätt kärringen i jobb. Så det var bara att börja försöka fylla denna 10 kubikare. Tur att hyran per dygn inte är dyr! För vad fixar Kenta mer då!? Jo, nu kommer målaren i morgon em också för att tapetsera hela nedervåning, så allt ska packas i lådor och flyttas!! Kenta körde hem Oscar lagom i tid till hans paddling och jag, ja, jag packade lådor!!

Ovido - Quiz & Flashcards