Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av Marie - 18 augusti 2007 00:00

På morgonen ringde jag Annelie och frågade om man kunde komma förbi en sväng, det gick bra, men jag hade glömt att Leslie Desmond skulle ha clinic, småpojkarna skulle behöva verkas. Jag åkte dit och förvånat träffade jag på en väldigt gammal god vän, Lida (hon vill kallas så). Det var ett kärt återseende och åtta års uppdatering följdes. Det var jättespännande och se Leslie jobba med små pojkarna (Hendell o Chopin) samt när Annelie fick en lektion med Rasmus. Efter att alla åkt hem kunde jag så göra det jag kom för, (nej, nu ljög jag, inte det enda jag kom för*!!) verka smågrabbarna. Dom skötte sig exemplariskt och innan vi ledde ner dem till betet igen, tog vi kort för passen. Som ni ser såg det ut att vara busväder i Kungälv, men faktum var att det var kanon väder!

Ovido - Quiz & Flashcards