Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Marie - 16 augusti 2007 20:40

Idag började vi med att städa corsan, den hyr jag av mitt jobb och den ska lämnas tillbaka nu i augusti. Vi körde den till jobbet för att få en service gjord på den, hämtade upp Berit, våran kult bil, en polo -82 som bara gått 13000 mil. Vi drack kaffe på Kentas jobb och åkte sen hem för att byta bil, sätta på skit kärran och åkte och dumpa av detta hos våra underbara hö gubbar. Sen bar det iväg till Lilla edet, jag försökte få köpa nya hjul till sulkyn, men detta fanns inte att få tag på! Väl hemma igen efter en svindyr men god lunch på edet rasta, skulle vi lägga oss på altan och sola, blev inte jättebruna, då solen gick i moln en kvart senare. Då drog jag i gång med stallet, städa upp lite runtom, mockade och gav de nytt vatten. Kenta kom upp ridklädd och stack ut på en knäpp Redwind som helt plötsligt inte kunde vara i från de andra. Hon hade lekt hingst en stund men då Kenta hade bestämt att dom skulle ha intervall träning(han har väl hört detta någonstans) så fick hon lägga  energi p ådetta istället. Väl hemma hade min kära Kent-Arne fått blodad tand och drog ut på gamla Labbis med hundarna i släptåg. Nu sitter jag här, han röjer ur ett rum, för nu ska han tydligen tapetsera om. . .KARLAR

Av Marie - 16 augusti 2007 11:15

Ovido - Quiz & Flashcards