Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Marie - 4 augusti 2007 00:00

Idag stack vi till Marstrand efter Kenta äntligen gått på semester. Väl där, hann vi med varsin av pappas öl och åkte sen över till ön. Träffade på lite goda vänner, Siri och Eiwe blev glada att se oss, Nilsfeldt och Rugge. Vi åt 2 rätters på Högvakten, men för notan som slutade på 780:- för 2 glas vin, varsin köttbit, var det inte värt pengarna!! Sen gick vi för att umgås lite med Nilsfeldt o co. Gick efter en kort stund vidare till Maritim som hade live uppträdande, Dessa unga grabbar var skit duktiga! Klockan gick och jag hade skitskoj, tur att Kenta inte skäms SÅ mycket när jag drar i gång mitt dansande. Det var efter att jag fått en hel öl över mig och Kenta fått höra att grabbarna som satt där och drack bärs, hade haft honom som ledare på fritidsgården som vi förstod att det var dags för oss äldre att smyga hem. SYND att Oscars har stängt, vad roligt livet var när vi höll i gång där!! På färjan på väg hem fick jag snabbt som attan hoppa ur Kentas knä, för att inte bli mosad av Niklas som slängde sig i det! Han var överlycklig att se Kenta och följde med oss hem för att sitta på trappen och tjöta. Till slut fick vi knuffa hem honom då klockan började bli 4 på morgonen.

Ovido - Quiz & Flashcards