Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Marie - 10 oktober 2007 20:15

När jag ringde för att gratta mamma på den stora dagen, undrade hon om allt var som det skulle hemma, jag råkade väl nämna att det var lite kaos pga av att Blixten flyttat hem, det var bara att hålla luren på en arms längd och svara "jo, Labbis tycker nog snart om honom" , "nej, dom är inte snälla mot honom ännu", Labbis kan försvara sig", "jo, vi har fixat box åt honom", "ja, det är frost, men dom går ute". Osv. . Till sist fick jag i alla fall grattat henne ordentligt och lär få höra mer på lördag, när vi ska fira henne! Idag hade Ellen både mockat och fixat vatten o hö. Så när jag kom hem kunde vi ta ut och rida Blixten och Redwind. Efter en bit in i skogen när vi hört röster och hundskall kom minnet tillbaka att det är älg jakt så näsorna vändes tvärt och det stegades åt andra hållet! Blixten e gör pigg, tur att jag satt lugnt och skönt på RW. Ska hitta ett bett åt honom som han tycker om, bara, så blir det lättare för Ellen att rida. Tog massa bilder, både idag och i helgen på kursen, men det är dags för ny kamera! Alla bilder är suddiga! Lägger in en gammal på Challe tjuren, eftersom jag saknar honom. Samt en bild på knut-Roger och Orvar, när det inte går att ha varsin stol utan att man ska dela! Sen kommer bilden på denna BLIXTEN!

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards