Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Marie - 12 mars 2009 00:00

Jag funderar....

I samband med kalas för familjen den 22:e mars, funderar jag på att bjuda in till öppet hus. Då det är som så, att Labbis har nog inte så långt kvar, tyvärr. Då jag tillmötesgått hennes önskan om kvalitets tid, så är hon sen i går förändrad. Jag vet inte vem som sa det men ordet senil kom till mig och det stämmer nog rätt bra. Hon har många filosofiska timmar om dygnet, men ändå finns där något mer som säger mig att nirvana inte är så långt bort för damen. Jag har absolut inga planer på att ta bort henne, det får ni inte tro. Jag hoppas och tror att detta löser hon själv, på vilket sätt är väl ännu lite av skräck och klump i magen.  Så, om det finns någon där ute som känner oss (Sabina!) så går det bra att komma förbi mellan 13,00-16,00, söndagen den 22:e mars och ta farväl. Även ni som av olika andledningar inte längre pratar och verkar vilja vara min vän längre, ni är ju dock fortfarande en del i Sabinas liv och historia.

För att inte Kenta ska få spel, kan ni väl lägga ett mail!


marie@dalangensdjurhalsa.se



Så har jag koll så inte hela sveriges befolkning kommer, hi, hi


Hoppas att jag har fel, hon får gärna bli 200 år gammal och åka rullstol för min del!


Kram

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards