Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Marie - 4 mars 2009 00:00

Känns konstigt, fast det känns som livet tog slut kl 08,00 i måndags, så lever jag. Andas, äter, sover och jobbar ändå!!

Jag kan förstå (och har hört) av många, "du ska vara glad att du har jobb...", FINE, det är väl himla bra i dessa tider. MEN, av denna 3 månaders period då jag jobbade 75% och insåg (även Kenta) att med lite små justeringar i det vardagliga så klarar vi oss penga mässigt ändå. Samt, det viktigaste av allt, jag mådde bra!!!! Jag hade tid för mig själv och djuren, fick även gjort lite hemma, även om det nu inte finns någonstans på "roligt" skalan. Hur många av er, (visst ni säger säkert att det hade varit livet, men tro mig, efter ett tag e det inte så roligt) hade tyckt det var ett givande och intressant och roligt jobb att sitta och ha en effektiv arbetstid på ca 2-3 timmar om dagen (av en 8 timmars arbetsdag). Resterande tid får du stirra in i burken,ut i tomma intet- för inte fasiken kan man sitta på nätet, gå runt och prata med arbetskollegor eller annat mentalt utvecklande.


Jag orkar inte skriva mer om skiten


Kram

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards