Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Marie - 26 januari 2009 00:00

Förra måndagen tittade jag i min lilla bok, inte en enda kund inbokad!! Tänkte och sade högt att så här kan det inte vara och såg för mitt inre öga en fulltecknad vecka. På tisdagen kom 1:a kunden. En underbar hundtjej från över kalix som gick i väntans tider. På onsdagen blev det lite mer. Fast jag bestämt att jag aldrig mer skulle ta mig an bortsprungna djur, var jag tvungen då matte lät så god och ledsen. Denna kund gick jag ju nästan konstan "på" med i 2 dagar. På onsdagen fick jag också chans att prata med en av de finaste människor jag känners häst. Matte ville inte egentligen, men då vi "pratat" om att detta skulle ske, hade jag en gentleman som knackade mig på ryggen hela tiden och frågade när! Jag fick övertalat matte och mycket riktigt, han hade mycket lugnande att ge sin älskade livskamrat. I samband med detta hade jag för längesedan lovat, lite av en släkting, att kolla av hennes "nya" häst och deras hund. Då det var high chaparall i mitt huvud, fick dessa 2 vänta tills i går. På lördagen fick jag även hjälpt en gammal "bekant" till Kenta med sin underbara, tyvärr väldigt sjuka hund! I går var också Sabinas största fan (förutom familjen) här och hälsade på. Fick mycket bra feedback på boken och vad hon tyckte. Passade också på att höra hennes intelligenta åsikter om mina älskade hästars hovar..

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards