Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Marie - 24 januari 2009 18:01

Sitter vid datorn och surfar, hittade till min käre granne och således hundarnas bäste vän (även hästarnas). Han fanns på myspace, jag och Kenta är ju mera ett stort fan av Facebook så jag loggade inte in. Men man kan ändå lyssna på Håkans musik och WOW, vilken röst och vilken musik han spelar. Visst man måste kanske vara lite intresserad av Bon jovi, men han är grym!!!

Om du läser detta Håkan, ska du veta att du kommer bli en stor musiker!! Fortsätt skriva musik och text i den stil du gör och Bon jovi kommer vara en liten skit jämnfört med dig!!

(så du vet, gick jag ner till Kenta och berättade att det var slut, jag flyttar in hos dig, jag e kär i dig!!, plats finns ju och hundarna saknar dig, så nu går jag och hämtar hästarna och Ebba och Tilda och jag kommer nu, XPUSSX)

http://www.myspace.com/hkanjohansson

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards