Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Marie - 16 juni 2008 00:00

I helgen har jag nog kopplat upp mig via vårt modem på nätet 20-25 gånger. Alla gånger i syfte att lägga in lite nya bilder här på bloggen. Varje förbannade gång har modemet bara kopplat ur eller varit värre än seg sirap!! Kenta som har mer tålamod, satt i går och kolla lite annonser, han hade hunnit med ca 10st på 1 timma!! Jag hade dött!


I lördags kom det förbi en tjej som var intresserad av att hjälpa till att få ut RW på skogspromenader, så att jag kan lägga några dagar i veckan på de andra 2 som törstar efter uppmärksamhet. Hon heter Sabina, precis som gamla Sabina, vilket Kenta tyckte vi skulle ta som ett tecken. Hon var jättegullig och allt funkade. Hon kommer i dag också.

I går kom Håkan bråkan med sin dotter och 2st tjejer till. RW fick ställa upp som ponny ridnings häst och skötte sig strålande, fast hon fick gå promenad-hem, promenad-hem, promenad i ösregn- hem.


På eftermiddagen tog vi en promenad till Bengan, Kenta skulle kolla virke. Labbis fick följa med och tyckte det var urmysigt med kafferep och gräsätande! På hemväg kom ösregnet, för 5:e gången samma dag! Det blev ingen tur med Juliettan.


Kram

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards