Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Marie - 5 juni 2008 00:00

I går åkte jag och Kenta och överaskade pappa, han blev 66 och pensionär sen i fredags, dubbelt att fira!

Hundarna var rastlösa hela morgonen innan vi kom iväg, då jag råkade försäga mig angående åka till "moffa". Ebba pep i stort sett hela vägen dit, för er som aldrig träffat Ebba Knutsson eller hört henne när hon sätter i gång, kan jag säga att detta är VÄLDIGT enerverande. Helst då Tilda vid varje argt "EBBA- TYST" tar åt sig så skulle man kunna hamna i den vita tröjan för mindre saker. Vi fick ta oss ner en sväng och lyssna på Herta men glass och pizza lindade om den händelsen lite grann. Kenta och pappa försökte tvätta en vägg med högtryckstvätten och jag läste bok.


På morgonen hade vi redan hunnit gå ut med hundarna och ridit Redwind och fått "värderat" huset av en mäklare till en 115% ökning på 4år!


FÖR ÖVRIGT SÅ MÅR ALLA DJUR BRA, UNDERBART!


I morgon bär det av till Kungälv och visa häst, sen kommer Daniel och ska titta på RW. Lördag är det Carin träning!

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards