Alla inlägg den 25 september 2007

Av Marie - 25 september 2007 19:34

Ja, i lördags åkte vi ju efter Kenta slutat jobba till Borås och hade litet kalas hos Theo. Fick träffat alla djuren  och kollat brorsan nya projekt. Vi var hemma sent och att det e så lång väg, suck! På söndagen åkte jag till, hör och häpna, Marieberg. Jag och Annelie var bjudna in till stan till den trevliga Michelle. Hon hade fixat i hop en liten skara av damer som alla (enligt andra) kanske inte är helt hundra. Vilket vi förstås tycker att vi är och den rätta vägen i livet består av att må bra själva, vilket man kan be om hjälp till, så man sen kan hjälpa andra att må bättre. Där hade vi litet diskussioner om hur vi såg på saker och ting och vad vi varit med om. Sen hade Michelle en liten seans, där min gammel mormor hade en hälsning till mig. Som vattnet i älven rör sig, behövs det kontinuerlig väg och flöde, jag är på rätt väg och har flytet med mig. Jag ska fortsätta i denna riktning. Som jag tolkar detta har det med min djurkommunikation att göra och min egen inre resa.

För att det inte ska bli för flummigt fortsätter jag nu med söndagens händelser. Vi åkte på vägen hem förbi och köpte en present till Emil som fyllt år (Grattis Emil) och kollade till kossorna som antalet stämde. Väl hemma dök Marie och Helmut upp och efter fika begav vi oss på kattjakt. Missy har fått 2 bäbisar som hittades ganska sent och därav blivit lite skygg för människor. Alla de övriga 6 katterna var med oss men dom två små var svåra att få syn på! Jag gick ner och verkade Blixtens hovar och tog ut honom i manegen. SKITROLIGT, tyckte han detta var och sprang runt i vild galopp, men han kom varje gång jag visslade och ville kela. Sen åkte jag hem!

Igår fick Labbis en lugn tur i skogen och idag var jag och Redwind ute, i galoppen höll hö fram dra på sko att åka av, jag sa högt, nej, tappa den inte! När jag fått vänt på henne för att leta, hittade jag inte den, tyckte det lät konstigt från bak och böjde mig ner, där på hö bak hov satt den förbannade skon, klockrent fast!!! Helt otroligt!

 När vi kom hem tog jag ut Juliettan lite, vi borstades när husse körde förbi med fyrhjulingen. Telefonen ringer! Det var Bertil, det är något konstigt med Tim- måste avsluta här Hej!

Zeb får kram av matte

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards