Alla inlägg den 21 september 2007

Av Marie - 21 september 2007 16:03

Idag öser regnet ner!!! I går fick jag tränat Redwind för hand, lite på gårdsplanen. Det var meningen att även Labbis skulle få sig en liten träning men Regnet kom! Jag tog med RW efter träningen i kapsonen ut i skogen och satte mig på en gärdsgård, tänkte vi kunde mysa lite ihop och bara vara. Hon tyckte det var jobbigt att bara stå där med mig, jag tänkte att jag får kolla om hon vill vara med mig, så jag släppte lös henne!!! Hon började traska hemåt med en gång. vid vägen hann jag i kapp henne och självförtoendet fick sig en törn! Jag fick till mig att hon ser mig som en tränare, det var nog bara min fantasi som spelade ett straff eftersom jag känner helt annorlunda dom andra dagarna. Men det får bli mer att bara vara med hästarna!! Det är ett som är säkert!!

Vi får se om vi får köra skit till bonnen i regnet idag, känner mig jättetrött och har en huvudvärk som inte vill släppa. Skulle bara vilja hem och "dö".

Först ska jag i alla fall till köpcentrat och inhandla en 4 års present till lilla Theo.

Theo blir 4 år på söndag

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards