Alla inlägg den 25 september 2008

Av Marie - 25 september 2008 00:00

Man säger att tankens kraft är det starkaste, jag är villig att hålla med, men ändå tvivlar jag. Om mina tankar, drömmar och meditaioner med önskningar gick i uppfyllelse så hade:

- Jag och Kenta bott på en stor vacker gård, med gult hus!

- Gården hade antagligen legat i Kungälvs kommun.

-Kenta hade fått köpa sin "caddy" bil.

-Kenta hade öppnat sin butik, "Kentas kakel och raggsockar".

-Fanny och Beauty hade stått i mitt stall/lösdrift, ja, helst "active stable".

-Jag hade engagerat mig i djur som inte har det så bra. Flertal hade bott med oss på vår gård.

-Labbis hade fått expert massage och morötter varje dag.

-Jag hade lärt mig allt jag kunnat om fonder och aktier.

-Gett pengar till hästfolk, djur vänner som jag själv.

Kommer mera. . . .

Ovido - Quiz & Flashcards