Alla inlägg den 1 september 2008

Av Marie - 1 september 2008 00:00

Måste väl fortfarande skriva lite vad som händer, fast jag hade velat ha annonserna i fronten.


I går var jag med om något som jag rekommenderar andra. Jag fick en massage för både kropp och själ. Detta var en sten massage, med hjälp av varma stenar från mexico som min massör masserade med och sen lade ut på olika ställe, på chakran. Jag gjorde så att när jag fick oljan in masserad och det varma stenarna kom, mediterade jag över att detta var en utrensning av dåliga saker. När stenarna sedan lades på sina platser tog jag detta som ny energi fördes till.

Detta var jätteskönt och något alla borde få uppleva.


Natten till igår hade jag en mycket detaljrik dröm, 2:a gången detta sker, innan jag ska till min massör.

I denna dröm höll jag kurs i djurkommunikation för en mindre grupp människor. Det är något som aldrig fallit i min tanke att ha, men drömmen var så tydlig och som sagt detaljrik, så nu finns ideen och den bearbetas i vaket tillstånd.

Så håll utkik, så fort alla praktiska saker är på plats kommer man kunna anmäla sig"!!



Ovido - Quiz & Flashcards