Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Marie - 22 juli 2007 00:00

I lördags morse åkte jag till Kungälv, några kossor hade rymt så medans jag väntade på Anneli och Ulf, fick jag gosat i hagen, mycket med Zeb och Turfan. Men framförallt med Zebelina och Fanny. Sussens prickiga utan namn var också framme och kikade. Annelie hade tänkt på namnet Beauty, men jag tycker det är lite svårt att säga, framförde min ide om att ändra lite, och döpa henne rätt och slätt till Vacker. Detta tycker jag är ett helt OK namn. Sen verkade jag Rasmus i hagen, det e inte illa och stå med en 5-årig hingst i hagen och verka utan grimma!! Sen när Annelie kom, tog vi in Xerez och fixade hans framhovar, han var jätteduktig! Stackare, att vara så rädd för människor och inte ha tilltro till någon annan än matte, han har inte haft det lätt. Efter en liten kopp kaffe åkte vi ner och drog av skorna i hagen på en av inackorderings hästarna. Sen var det hem i full fart och duscha och  packa innan pappa o Ulla-Britt kom. Dom passade hundar, katter och hästar (nja, titta på dom, så alla gick på 4 ben) medans jag och Kenta åkte till Landvetter och Ulrika och Mikael för förfest inför moppe festen. Vid 9-tiden kom vi till Hällesåkers gården, där älsklings bandet Jävlaranamma spelade, har ni inte hört dessa, se till att göra det!!!

Vid ett tiden på natten fick jag med Kenta hem till Ulle o Mikael och vi somnade gott. Sov ända till 11 och efter frukost, mycket kaffe och prat, samt en pizza var vi åter på väg hem mot Trollhättan. Tack o lov att det bara är tre dagar kvar till semestern!!!

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards