Alla inlägg under juni 2007

Av Marie - 9 juni 2007 11:12

Av Marie - 7 juni 2007 12:29

Nu är huset färdigmålat och vi kör vidare på höförrådet!

Igår var vi i kungälv och kollade på Vadjias och Fannys fölungar! Fannys är döpt till Zebelina och hon är vit med krullig man, prickar på rumpan och stjärn!! UNDERBAR

Kenta tyckte också det men inte tillräckligt mycket för att bygga ut hemma! Konstigt!?

Juliette har lagt till sista knepet för att bli bättre accepterad, hon brunstar, men hjälper det ? Nja, inte så mycket!


Av Marie - 4 juni 2007 12:14

Förresten, om det är någon som ramlar hit, finns det lite hästar till salu, 2st hingstar, åringar, en renrasig knabstrupper (homzygot, stor), en knabstrupper/ helegyptisk arab, rapp) 2st årings ston, en knabstrupper/halvblod och en knabstrupper/polsk arab båda skimlar, en 2-åring knabstrupper/halvblod, brunt sto samt en ponny, brunskäck som är en underbar snäll kille men het och stark att rida (gått galopp)


Marie

Av Marie - 4 juni 2007 11:35

Idag fyller min pappa år, nu när jag tänker efter har jag nog inte koll, tror det är 64, han blir. Jag ringde i morse och frågade om jag skulle sjunga för honom, men NEJ, det behövdes verkligen inte!? (han har hört mig sjunga förut)


I helgen har det varit Christina kurs! Vi var alla där, nästan. Mikaela och Matine, kunde inte vara med. Hur gick det då? Jo, kändes lite underligt att inte ha samma kontakt till stången jag har haft innan, men resultatet blev ju lite av målet, hon pinnade runt rätt friskt, gammel kärringen! Varmt var det och trötta blev vi! Men jättekul! Både Christina och gulliga Pernilla kommenterade Labbis som finare än sist! Det känns så skönt och höra av andra att "allt e bra". Djurkommunikatör eller ej, jag kan då inte få ur Labbis något annat än kärleks känslor.

Men väl hemma igen, blev de andra överlyckliga, Labbis nöjd men trött. Juliette kom fram senare på kvällen och frågade varför det inte fanns gräs i Kungälv!??? Labbis hade talat om detta för henne, kan kunde inte annat än att asflabba!!

Hemma är huset nästan färdigmålat och Kenta och hans bror har fått upp skelettet på hö huset!

Återkommer snart igen! 

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards