Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Marie - 28 juni 2007 08:18

Fick ett sms efter lunch tid av Linda, alla djuren hade fått mat, men "den lilla katten" hade inte kommit hem, tänkte inte så mycket mer på detta. Han kan ibland ha fullt upp med att jaga möss. När jag kom hem, ängade jag detta en liten tanke till, men när Kenta kom hem började jag bli riktigt orolig! När gått några svängar runt och visslat så halsen var tjock och värk i kinderna var klockan 8 och vi satte oss i bilen, allihop, utom Knut-Roger som fick vara hemma,, ifall Orvar dök upp. I väg längs 45:an och kolla så något rött knyte inte låg vid vägrenen. Sen körde vi in vid Gröndal och träffade gulliga människor som inte hade sett Orvar, dock visste dom att under morgontimmarna hade en dam haft tre hankatter utanför sin dörr, eftersom hennes egen katthona löpte. På väg hem mötte vi våra nya grannar, och bjöd hem dom på kaffe. Då fick vi lite annat och tänka på förutom vår tiger, Orvar. Dom stannade en stund och när de åkt, gick Kenta en vissel sväng till. En stund senare kommer han tillbaka med ORVAR i famnen. Oj, vad kramar han fick, oj vad hungrig han var oj, vad kelig han var och slocknade fort i min säng, där han låg bredvid mig hela natten! När jag kontakta honom tidigare på kvällen, hade han sagt att han hade en lång bit hem, jo, det kan man väl säga. Närmare 3 timmar tog det!

Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards