Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Marie - 27 februari 2009 16:15

Jaha, då var den här tiden slut av välmående och välbefinnande. Har inte skrivit något på länge, men med tanke på sista inlägget blir detta väl inpassat.

I dag var då min sista dag på 75% tjänsten. På måndag går jag upp på heltid igen, berättade min chef. Det var ingen fråga om att diskutera eller något sådant, jag fick sitta och lyssna på det han hade att säga och fick väl inte riktigt i hop det, om jag säger så....

Så, om vi ser till sista inlägget så ska allt som görs mellan 13,30-19,00, nu igen göras mellan 17,30- och så lång tid det nu tar. Tog en promenad med hundarna och Juliette precis, vem vet när nästa möjlighet med henne i dagsljus kan tänkas bli. De andra har jag inga problem med att ta när mörkret faller på, men Jullan har varit i en trotsig ålders period och ibland skrämt livet ur både mig, Kenta och grannarna. Hon uppförde sig precis som i går exemlariskt, så kanske kan jag även prata med mina egna djur...


I morgon bär det av tidigt i ottan för att sitta på mini mässa (hälsomässa) på kvarnkullen, har ni vägarna förbi, kom in!!


Kram så länge från en lite ledsen och deprimerad Jag


Presentation

Omröstning

Döper du dina bilar?
 Ja
 Nej
 Vaddå, det är en bil!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards